Lördag

Tänkte göra en 

resumé

av lördagen.
Då Lag 5 på
Valsverket hade
Avslutnignsfest.
=)
En minnesvärd kväll!!

Kan ju börja att säga att vi hade Skit kul.
Iaf jag. =P


Dagen började med att jag o Jacke åkte upp till berget o kollade när dom körde Km i Folkrace.
Vart där några timmar, vart även barnvakt.
inte mig imot.
Men iaf fall när vi var på väg hem så ringer Johanna o frågar när vi ska åka.
Då hade vi en bit kvar hem o klockan var väl ca 16,50 då ock vi skulle åka vid 17,30.
Så då hade man lite brottomt.
Men jag hann iaf.
Började med frillan, sen vart de smink på sen leta reda på kläder medans man gjorde iordning en grogg så man hade nå färdkost. O ställde fram en cider också.
Sen slände man på sig kläder lite fort sen stoppade jag i mig lite tacos, hade ingen lust o dricka på tom mage.
Iaf sen på väg till hofors, först hämta Johanna sen vidare o hämta Tobbe sen även Andreas men han bor i Hofors.Sen vart vi avsläppta på Prix parkeringen av Jacke som skjusade upp oss.
Sen in en vända på prix för Johanna skulle handla, sen vidare in på Gillestugan.
Där droppade de in lite folk o vi började spela biljard.
Riktigt skoj.
Och den första flaskan inhandlades.
Sen vart de mer biljard o prat.
Sen gick vi i samlad trupp till Folkan, först förbi Prix igen..
Fler behövde handla o ta ut pengar o grejor.
sen in på folkan o fick en jätte fin stämpel eller inte.
De vart en svart klump på handen.. =P
Sen satt vi oss till bords o väntde på att få maten o då upptäckte vi att man fick lov att betala för dricka ingick, ingen dricka alls förutom vatten.
Men vem vill ha vatten till maten? inte jag iaf.. ;P
Vart iaf bjuden på min första cider där av Andreas tacktack.
Han ville betala pga av att jag o Moa hade bakat tårta. =)
Iaf sen fick vi äta vart lite besviken på maten men de gick i.
sen när maten var avdukad, o man fått i sig lite mer så började Kings att spela.
Dansade en del den kvällen med både Eddie, Tobbe, Andreas, o nån Jesper. Sen vart de säkert nån mer å men kul hade vi, förutom lr ja de va väl kul de å men de gjorde ont var att jag satt mig på rumpan på dansgolvet när jag dansade med Andreas.
HAHAH
Men vi bara skrattade bort de man hade ju en del under västen då.
Sen nån gång under kvällen dök iaf Moa upp =)
Sen forsatte kvällen med mer dans, mer drickande o mer pratande.
Sen ville Moa ha med mig till Depå så jag följde med ditt men vände när vi var vid Mona Lisa för att kolla vad Johanna o Tobbe tig vägenmen när ja gått tillbaka nästan hela vgen så ringer dom o säger att dom tagit taxi från folkan till Depå, så då va de bara attgå tillbaka till depå.
sen in där när de var typ en 15-30 min kvar.
Rätt skoj hade vi iaf den tiden vi var där inne.
Sen vart de lite kram kalas utanför för att säga hejdå till bla Henrik o Janne på laget.
Sen övervägen o satt oss i bilen som Johannas syster körde sen bar de hemåt.
 
Har säkert glömt en hel del men kul hade vi iaf.
Ska försöka att lägga upp lite bilder från kvällen också.
kan säga att man var rätt törstig när man vakna dagen efter.
Heheh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0