...

Nu så har ja också skrivit in mig på arbetsförmedlingen.

Jopp var ändå tidigt på stan idag så ja tänkte att de är väl lika bra o skriva in mig. Så nu är de gjort ska på Basinfo den 2 oktober så innan dess borde ja väl ha sökt några jobb iaf..Syrran tipsade mig om ett idag. Ska söka de imorn + att ja ska skriva till Ovako o försöka få ett intyg.
Sen ska ja ta o läsa igenom de papperna som ja fick idag å..

Idag har ja även vart med Sofie.var ute o gick en sväng typ 8 km men ändå..
Sen gick ja hem o käkade sen ville mamma ut o gå så då var de bara o slänga på sig skorna igen.
Vart dock inte lika lång promenad denna gång o skönt va de för nu värker mina fötter..

Sen har ja inte gjort mycke idag, fast ändå ha ja hunnit med en del varit på stan, skrivit in mig, fikat med mamma på stan, gått två gånger, pratat med Sofie, sett på tv o en film, ätit o nu sitter ja här som ja gjort sen typ tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0