?

Ena dagen blir de jätte mycke gjort o skrivet men andra dagar orkar man ingenting..
VArför?
JA inte vet jag iaf. Men nu är man iaf arbetslös igen, jobbigt men ändå skönt ett tag iaf såman hinner göra något här hemma.

I Torsdags bar de ner till Stockholm iaf. Hittade en del saker men Sofie handlade väl mest som vanligt.. ;)
Sen har ja börjat städa lite här hemma, plocka bort lite grejor som ja inte orkar ha framme längre, har funderat igentligen varför man köper vissa grejor men man tyckte väl om dom då.
Sen var ja hos Syrran igår o bakade lite sen åt vi kebab, göttigt.
Sen fiakde vi nybakade grejor sen åkte vi hem o ja somnade rätt tidigt.
Va jävligt trött.
Sen idag ha jag varit på DAK-marknaden o tittat lite kollade lite efter skunk grejor( opel grejor, för er som inte vet att ja äger en Rosa Opel Rekord som jag kallar skunken...)
Hittade inge intressant men mycke folk o bilar o kladdig var de.
Men sen åkte vi o handlade grejor så vi kunde äta tacos hos syrran som för övrigt fyller 24 år idag. *GRATTIS*

nu är ja hemma igen efter en rolig kväll hos syster som nu är på väg till Stockholm (arlanda) o hämtar folk.
Men vart rätt misshandlad är pga av massage men skönt var de efteråt men ont gjorde de. Så förhoppnings viss blir de bättre i benet men de vissa väl sig.
sen hade ja tänkt o komma hem till nio för att se dans grejen på 4an men då hade ju Svenskarna redan dansat så då va de inge kul så då satte jag mig här i stället o så vart de o öppna en Virgin OOZE (göttigt) som ja hämtade ut från bolaget igår.

ne nu ska ja sova, är trött har varit de hela dagen. fast inte imorse när ja skulle duscha för ja fick lov att duscha i iskallt vatten för varmvattnet funkar inte.
Hoppas de fixar sig snart så man kan duscha varmt.

Puss o godnatt

Förhoppningsvis kommer ja skriva mer än va ja gjort hittils... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0