Rubrik??

Då va de lördag igen då.

Här sitter man alldelles själv o funderar på o sova.
Men ja vill inte sova, klockan är elva och de är lördag och ja vill sova..
Men ja vill ändå inte sova men de finns ju inget annat och göra än då så..
Va ska man göra? Sitter i min ensamhet och fundera på livet, kompisar va är de för nåt?
Aldrig nån som hör av sig eller ingenting, visst har man vänner men ingen riktigt speciel.
Visst man pratar med folk på msn o så men de är endå inte samma sak. Visste de är roligt o prata på tex msn, finns mycke som är lättare o skriva än och säga.
Vill ha nån som man kan berätta allt för jo Sofie vet en hel del som ingen vet men vill ha fler kompisar.
Jag är 20 år bor hemma sitter framför datorn är de nåt liv??
Andra är ute och festar är med vänner men jag ne. Sist ja festade va när mamma fyllde år men inga kompisar till mig var här.
Få se om ja åker till Moa om hon nu ska ha fest. Men ja blir alldrig bjuden ,samma visa typ varje helg. Sitter framför datorn och inte gör nånting.
Men ändå går dagarna de är konstigt men man har lärt sig och leva med de.

Om ja är online på msn , vem bryr sig om de..ingen. Alltid jag som måste starta ett samtal. Fast ja varit inne flera timmar så är de ingen som skriver. Men sen om man skriver nåt till nån annan då är de en annan sak. då kan folk skriva till en,
Är iaf glad att ja fått min datorn eller igentligen  fick ja den förra torsdagen. =9

Orkar inte bry mig längre för ja vet att de inte kommer att bli nån skillnad.
Tänk om man kunde ha vänner,jobb o nån o mysa med.
Men orka bry sig om de, ingen annan gör ju de.
Ja vet att ja har blivit slöare sen ja slutade på Ovako men va spelar de för roll när jag bara är hemma.
Om man vill göra nåt så är de också fel.
Va spelar de för roll om ja sover till 10-11 på mornarn har ändå inget för mig.
Visst hjälper ja mamma o så men ändå är aldrig med nå kompisar lr nå om ja gör nåt så är de med mamma eller syrran. Visst de är inge fel på de heller men ja vill ha vänner att umgås med men dom växer inte på träd precis.

De va nog allt för idag skriver mer nån annan dag.
För nu ska ja sova om ingen vill snacka med mig på msn.



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Du får väl ta dig i kragen å ut å söka lite jobb...inte bara de som finns på arbetsförmedlingen...ta ditt cv och ut å besök ställen...typ affärer, städfirmor m.m

annars sök någon utbildning...kram

2008-10-12 @ 18:38:41
URL: http://huset.zinknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0