...

Vill,ska o borde göra så mycke men ja orkar inte...
De som skulle ha gjorts är..

Fixa klart trädet så ja kan sätta upp mina klistermärken (Wall deco ängsblommor 2st)
Vet inte hur man lägger in bilder men här kommer iaf en länk
http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=962675
Är inte så mycke jobb (slippniong,spakling o målning) men de ska göras o ja har inte orkat hittils.

Måla lite fler disktrasor, gjorde en iof idag men ska/vill göra flera.

Fixa lite mer på bloggen  tex skriva lite om mig själv + att Andreas ska få göra de sista.
Lära mig lite mer om bloggen typ hur man lägger in bilder o sånt..

Städa på rummet igen.. Fattar inte att de blir så mycke saker på en gång..
Sen borde ja ta bort lite mer skit men vet inte va jag ska göra av allt..

Lägga över bilder o musik till den här datorn...

Få igång Skunken men de blir säkert mot våren..=(

Borde läsa lite teori i skit.

Fixa i garderoben så man får in lite grejor

Söka jobb

Skicka efter kort

Laga min byrå som gick sönder i veckan...

Sen är de säkert en massa mer saker ja borde gäöra men kommer inte på nåt nu..

Kanske borde göra de ja ska än o sitta framför den här hela tiden men de är kul när saker är nya..

Nu ska ja iaf kika lite mer på Internet sen ska ja sova.

PUTS O KROM

Kommentarer
Postat av: Mia

gör lite disktrasor åt mig med...

2008-10-11 @ 21:20:30
URL: http://huset.zinknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0