Två skift kvar.

Nu har man gjort två em skift så nu är det bara två nätter kvar. *SUCK*
Men när jag jobbade idag så fick man ett sms av Sofie och hon frågade om jag skulle med till Stockholm på tisdag. Självklart sa jag, men vi har inga biljetter så nu har jag settat o kollat lite på sj.se och swebussexpress.se och kollat om de gick nå tåg/buss. Verkar gå några men ska prata mer med Sofie om detta. Ska bli riktigt skoj att åka ner.

Iaf nu är de bara två nätter kvar.  Innan Sista natten ska ja upp till Moa för vi ska baka tårta till laget + att tobbe på laget fyller år.
Sen på Lördag blir de party party med laget. Först ska jag hem till Moa o dricka lite sen blir de till Gillestugan i Hofors o mötta upp resten av laget. Sen blir de o dra till Folkan o käka mat o lyssna på Kings.
Sen kanske jag o Moa drar in till Gävle för där är det Crusing.
Men de vissar sog, är jävligt taggad för att parta iaf. Blir ca 14 från laget kanske några fler kommer sen.
Ska bli skit kul iaf på lördag.

Ne undra om man ska sova finns ju änå inget att göra.
Lär väl sova nu när man inte kommer kunna göra de imorn.
Upptaderar imorn vad som händer...

*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0