Två nätter kvar utan sovande....

15/8 fick man bara sova till nio halv tio sen vart man väckt sen skulle man försöka sova en stund sen men de gick ju inte, sen jobbade jag natt vilket gick jätte bra sen när jag kom hem vid halv sex efter en lång ducsh o bastande, så var de bara att sova, sen upp igen vid halv nio var faktiskt mer vaken än en annan.

Sen va de bara att äta frukost sen gick färden till årsunda. Och kolla på folkrace men va trött när jag kom ditt men de vart bättre sen, träffade massa roliga människor sen när vi åkte hem försökte jag soiva ,men somnade till kanske typ  min sen när vi var här igen så börja ja läsa för de skulle inte koma nå folk men när man satt där i köks soffan o hade de skönt o böjat läsa då kommer de folk då kunde man ju inte sova.
så då vart de fika sen efter ett tag gick jag o ladde mig igen denna gång gick de bättre o sova. fick iaf en timmes sömn sen va de bara att gå upp igen o greja klart grejor till i natt.
Sen nu sitter man o väntar på att få åka till jobbet. =)
Få se hur länge mna håller sig vakne men just nu känns det lungt.
Så dom här dagarna har jag inte sovit mycke.O imorn får ja inte heller sova får då ska ja upp tidigt igen sen när vi kommer tillbaka är det nog folk här igen. Så då blir de inte mycke sömn men på måndag får jag sova. =) Sen ska jag HEM!! =)

Nu är det inte långt kvar o får hoppas man ser lite fil bilar när man åker o jobbar.
Puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0