Första fm avklarad.

Idag har jag jobbat första fm av tre. Sen två Em sen två nätter sen är de slut. =(
Gick väl rätt bra att jobba lite värmebrist mest hela tiden men fick iaf köra några göt, sen har dom fixat så att klingan går tillbaka som den ska o lite mera grejs.
De är bra.

Under ledigheten var jag hemma, fick skjus hem på måndags kvällen för ja hade så mycke grejor, (kan inte fatta att jag hade så mycke här) eftersom jag har två garderober hemma o en byra (rätt stor) fullt med kläder hemma.
Iaf så kom ja hem o de va riktikt nice o vara hemma bara med mamma.
Vart väl o slö titta på tv sen vart de sängen tidigt va lite trött i ögat. Sov riktigt riktigt skönt, har inte gjort det på ett tag.
Men när ja va hemma sov ja som en liten prinsessa.
Sen på tisdagen gjorde jag nget spec hjälpte mamma med div saker. Bl a va och handlade.Sen på onsdagen var vi in till stan.Grejade lite hemma o gjorde lite allt möjligt. träffade även systerryster när jag var hem, de va trevligt!!.
Sen på torsdagen skulle jag hade iaf tänkt varit med Sofie men tiden räckte inte till.
Får träffa henne sen när ja flyttar hem igen.
Ska även börja träna igen, har blivit alldelles för slö på jobbet.
Måste börja träna.
Och sluta dricka läsk, har ju klarat de förut så de går nog nu också.
Godis äter jag inte så mycke me nde ramlar väl i en bit då och då.

Sen på torsdagen skjusade mamma hit migför hon ville köpa tomater i Storvik.
Många tomater är det där. *MUMS*

Nu sitter man här i sin ensamhet o funderar på vad man ska göra, resten kommer väl om ett tag men just nu är jag själv, vet inte ensvad katterna är.

Hopppas de blir kalas med laget nästa lördag (30/8)
Är jäkligt taggad, men om de inte blir nå så åker jag o Moa in till gävle på crusing o festar.
Vill dricka nu, iof tog ja en cider i onsdags men de räcknas inte.
Inte så vanligt att man dricker på en onsdag mken man lär väl passa på när man är ledig.

Jag o mamma haräven funderat på att åka till åland nån gång här framöver. *Hoppas*
Vill verkligen åka en vända..

Sen är de inte långt kvar till mamma fyller 50 kan inte fatt att hon blir så gammal. Men men så är det.
Hoppas att de blir party då också.

Ne ska man hitta på nåt att göra kanske. Läsa lite kanske så jag får lämna tillbaka boken till Moa.

Skriver kanske en rad eller två senare. Kanske ska in till Valbo en sväng också men de märks väl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0